Jemputan Kenduri Kesyukuran

Standard

Salam semua… Lihat tag entry hari ini…sure sumer tertanya2…kenduri syukur ape ekk…??.. Perlu ker kita nyatakan kita ini selalu bersyukur??… :) Nanti…org kata kita riak pulak… hmmm..bkn mcm tu… Aku katakan begini…sbb, bila aku sms jer jemputan ini ke kawan2…sumer eager to know…kenduri kesyukuran ape??…aku paham… apa yg dimaksudkan…hehe… bukan kenduri yg itu… :D

Bulan January yg lalu…aku berpindah rumah… rumah sendiri di Nilai Impian… ‘kene halau kuar kuarters’…ops!!… tak la…dh pekeliling kata… jika rumah dibeli ‘dalam kawasan’… di nasihatkan kluar kuarters… jika tidak, sewa berganda akan dikenekan… mcm tu la cerita nya… so, bila pindah rumah baru… mmg la hajat nk buat kenduri sedikit… mengimarahkan rumah baru ni… tp, aku kan study… ade jer masa yg tidak sesuai…so, asyik tangguh… sampai la skrg ni… sehingga kenduri kesyukuran dah jadi 5 in 1…

  1. masuk rumah baru,
  2. adik dh abis blaja and dh keje,
  3. hubby pulak dinaikkan pangkat baru-baru ni,
  4. menyambut Ramadhan,
  5. dan doa tahlil…

Semua dapat dibuat sekali… tp, jgn la salah faham pula… sumer nk combine ekk… bukan mcm tu…kebetulan semua berlaku dalam masa yg sama…ini lah dia hikmah dia….Alhamdulillah…

Kepada kawan-kawan yg mengenali diri ini… jemputlah datang…lapang2 kan masa… dapat kita berjumpa… bagi yg lama dh tak berjumpa tu… ok.. kita sambung lagi nanti… :)

2 responses »

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s